"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2011. június 29., szerda

Készíts te is nemezmadarat velünk - Mihály Eszterrel...

Tűzmadár - Eszter Nemez
... a Meseházba. Nemrég megkeresett Mihály Eszter, hogy szívesen küldene nemezelt madarakat a Meseterápiás Központba.

Búbos Banka - Eszter Nemez

Arra gondoltunk, hogy jó lenne egy közös nemezelés, így több több madarat készíthetnénk, mert én bizony nagyon szeretnék Eszterrel dolgozni, tőle tanulni...

Most pénteken, 2011. július 1-én nála, Budapesten, Budán nyitunk egy kis madárnemezelő-műhelyt. Kb. öt ember fér el, így még 3 lelkes madárkészítő csatlakozhatna hozzánk! Fontos, hogy legyen némi tapasztalata a nemezelés terén. Ha szeretnél csatlakozni, hagyj itt elérhetőséget.

Köszönöm, Eszter!

Eszter munkáit a blogján lehet megcsodálni:

www.eszternemez.blogspot.com

9 megjegyzés:

  1. Szívesen jönnék, de félve jelentkezem, mert még nem nemezeltem sosem, csak a lányom!
    Ha esetleg nem veszem el a helyet más hozzáértőbbtől, akkor szívesen mennék el a lányommal (vagy nélküle, ha kevés a hely)!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Krizantám! Csütörtök este értesítelek, hogy hogyan áll a csoportlétszám... Eszter mondta, hogy kezdők nem tudják befejezni a rendelkezésre álló idő alatt.

    ...és köszi, örülök, hogy tetszik a dolog!

    VálaszTörlés
  3. Igen én is szívesen csatlakoznék. Budai vagyok, van némi nemezelési tapasztalatom és szívesen tanulnék madár nemezelést !
    szaboszilvi70@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. A lányom úgysem biztos, hogy "ráérne" :-), mert sürgős elfoglaltsága van nagymamázásilag...
    Na, a viccet félretéve, azért várom az értesítést, mert szívesen és hátha...

    VálaszTörlés
  5. Szia Gabi:) Közben beszéltem telefonon is Ezsterrel:)) mivel igen csak közel lakom hozzá:)) így 100 % és köszönöm a lehetőséget is:) Már egy tarisznyám oda reppent, remélem sikerül egy madarat is:)))

    VálaszTörlés
  6. gyonyoru madarak!!! kivancsi vagyok miket keszitetek majd!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Krizantám! Ha még olvasod... holnap, pénteken 9.45-kor várlak az 59-es villamos Moszkva téri megállójában. Remélem, megismerjük egymást!

    VálaszTörlés