"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2011. július 30., szombat

Elkészült: Türkiz South Bay Shawlette



Nálam is elkészült, immár legalább a hetedik. Ezt végre meg is mutatom. (Majd még egyet, hamarosan...) A lányomnak és barátnőinek számos kicsi kendő készült, örömmel hordják is, játszanak is vele. A minta innen van, és engem is Anyahajó ihletett meg, pont akkor, amikor  Julcsi is elkapta a járványt. A minta addiktív, nem véletlen, hogy szinte mindenkinek kedve lett hozzá. És meg sem állnak az első kendőnél... Nálunk a Kör-Kötő-Körben is jópár született már, sőt, poncsó is készült a minta apró átalakításával. Itt egy kendő, a sok közül, kedves Márti, szőkített nő álnéven készítette: Az első ...

A fonalat is nagyon megszerettem, már beszereztem belőle padlizsánlilát, meggypirosat, ekrüt és még türkizt. Nem kell blokkolni, mert nagyon szépen kiadja a mintát, mivel nem rugalmas. Ez a kendó 15 dkg fonalból készült. Ami hiánycikk a webboltban, az kapható az üzletben  jelenleg (tegnap voltunk ott...). Érdemes megkérdezni.

Fonal: Türkiz Lilla 100 % pamut, Reatex, 3 x 500m/5 dkg (250 Ft),
Mérete: 214 cm x 80 cm

Hab a tortán, hogy találtam hozzá egy gyönyörű  Per Una / Marks&Spencer ruhát. Azt hiszem nem kell magyarázni a látványt.

7 megjegyzés:

  1. Tényleg gyönyörű! ha egyszer befejezem a gyerekeim ágytakaróját, amit te ihlettél, csak én éppen rögtön hatalmas méretben kezdtem el és egyből kettőt, nehogy sértődés essék... szóval ha egyszer,... akkor ezt majd megtanítod nekem ugye? Nekem a leírásoktól fóbiám van..

    VálaszTörlés
  2. Számomra öröm és megtiszteltetés, ha nekilátunk együtt. Remélem hamarosan...
    Igaz, lehet hármat is horgolni egyszerre ;-))

    VálaszTörlés
  3. Jó nagy lett a kendőd, és csodaszép!

    VálaszTörlés
  4. ó, ez nagyon jó kis szett, remekül fog állni!

    VálaszTörlés
  5. Gabi ez nagyon szép lett! Inspirál, hogy én is belehúzzak, ha az idén nyáron még hordani akarom :) Még fél gombócom van hátra! A következő talira hozod, ugye?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a kendő, és a ruha is hozzá. Nagyon csini lehetsz.
    Mikor találkozunk?

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a szép, kedves szavakat, tényleg jó darad. Abszolút hordható és nagyon kellemes viselet!

    Karina, hozod te is, ugye? Láttam más a tiédet is, Katbóét is. Én még egy padlizsánt utána küldök...

    VálaszTörlés