"Mihelyt kész, kopni kezd. Szál szál után válik egymástól és visszaszövődik a semmibe..." Szabó Lőrinc


2011. november 28., hétfő

Ami nálunk nem divat - karácsonyi harisnyák

Nem tudok elmenni melletük, nem tudok megvetően biggyeszteni, mondván micsoda romlott, nyugati befolyás - ezek egyszerűen szépek. Lehet másra is használni a motívumokat, az ötleteket, pl. lehet mikulás zsákokat készíteni... Nálunk már van textilzsák-kollekció,  jó pár éve. Eddig még nem nehezmémyezték a gyerkőcök, hogy miért minden évben ugyanabban hozza a Mikulás a remek ajándékokat... tényleg miért is? 

forrás

forrás

forrás
forrás

4 megjegyzés:

  1. Én nemezből készítettem három mini csizmát, amit ki is viszek a KOMPRA. Kiváncsi vagyok a reakcióra.Én sem szeretem az amerikából átvett szokásokat, de az idén én sem hagyhattam ki.

    VálaszTörlés
  2. Nálam mindig tervbe van, de nem jutok el hozzájuk. Csodaszépek!

    VálaszTörlés